صد پرهون

دایره ای برای جمع شدن...

صد پرهون

دایره ای برای جمع شدن...

در دنیای امروز زندگی مجازی امری رایج و ناگزیر است. این هم باشد دایره ای برای یک دور همی مجازی. به همین سادگی...
کانال اختصاصی

امروز هیچ روز خاصی نیست و نمی دانم اتفاق مهمی هم هم در این روز رخ  داده یا نه . اما برای من آغاز نوشتن در این وبلاگ اتفاق مهمی است. حتی اگر امروز 13  مرداد باشد.

اینجا شاید دایره ای باشد برای جمع شدن , جمع شدن اندیشه ها, جایی باشد برای تفکر کردن , مطلع شدن , دیدن , خندیدن,...

در دنیای امروز زندگی مجازی امری رایج و ناگزیر است. این هم باشد دایره ای برای یک دور همی مجازی. به همین سادگی...

فقط می توانم برای خودم آرزوی موفقیت کنم در این راه.

تا بعد...

 

نظرات  (۴)

به سایت ذهن گیرا سر بزنید

سابلیمینال

وبلاگتون خوبه ولی خلوته باید یک مقداری روش بیشتر کار کنین

باسلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی

بسیار سایت عالی و خوبی دارید خداقوت به شما امیدوارم هرروز پیشرفت بهتری داشته باشید

خوشحال میشم به ماهم سربزنید وبانظرات بسیار خوب خودتون به ما کمک کنید تا بتونیم بهتر درفضای مجازی وارد بشیم چون نظر دوستامون توفضای مجازی خیلی خیلی برامون مهمه از شما دعوت میکنم تا از همین الان به سایت ماسربزنید ونظر خود را بگید.

بازهم ازشما خیلی ممنونم باتشکر

Pardis.salehin.ir

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی