صد پرهون

دایره ای برای جمع شدن...

صد پرهون

دایره ای برای جمع شدن...

در دنیای امروز زندگی مجازی امری رایج و ناگزیر است. این هم باشد دایره ای برای یک دور همی مجازی. به همین سادگی...
کانال اختصاصی

معبود من !
از خشم تو،به تو پناه می برم و ازکیفر تو ،باز به آغوش تو می گریزم.
اله من!
من اگر شایسته رحمت توام، تو شایسته ی کرامت و بخشیدنی،و باران فضل تو باریدنی است.
...
عزیز من !
اگر ببخشی ام چه کسی بهتر از تو برای بخشیدن ؟ و اگر از من درگذری ،چه کسی شایسته تر از تو برای گذشتن و عفو کردن؟
اگر مرگ من اکنون نزدیک می شود و کارهای من ،مرا به تو نزدیک نکرده است،خود را با مرکب اقرار به سوی تو میکشانم،اقرار می کنم به آنچه هستم و آنچه کرده ام.
خدای من ! 
بر نفس خویش ستم کردم و نگهداریش را سهل انگاشتم و پاک از او غافل ماندم .پس وای بر او اگر نبخشی اش.
مولای من!
در تمام ایام زندگیم ،سایه مهر تو بر سر من مستدام بود،این سایه ی خوب را تا آن سوی مرگ نیز گسترده بدار.
خدایا!
من که در تمام طول حیات جز زیبایی و خوبی و لطافت از تو ندیده ام،چگونه می توانم گمان کنم که پس از مرگ از من روی بگردانی و چهره دگرگون کنی؟
...
معبودم!
من عمرم را در مسیر غفلت از تو تباه کردم.جوانی ام را،در مستی دوری از تو پوساندم.به خود ظلم کردم و نفهمیدم.در خسران زیستم و ندیدم.در منجلاب بودم و درنیافتم.
خدای من!
بیدار نشدم آن روزها که بر تو غره می شدم و به خود نیامدم آن ایام که در سراشیب خشم کیفربار تو می دویدم.
...
اله من !
اینک این منم بنده تو،که خود را به سوی تو میکشم.بیزارم از آنچه بودم و آنچه کرده ام.آنقدر که شرم و حیا اجازه نگریستن به رخسارت را به من نمی دهد.و بخششت را می طلبم که عفو بخشش صفت زیبای کرامت توست.
...
خدایا!
من پناهنده ی دست های توام . مرا مران و به وادی یاس و حرمان نکشان.عاطفه ات را ازمن دریغ نکنو نهال توقعم را به دست طوفان سرگشتگی مسپار.
...
گزیده ای از دعای شعبانیه
ترجمه سید مهدی شجاعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی